?

Log in

No account? Create an account
nepenthes59 [entries|archive|friends|userinfo]
nepenthes59

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

I've always been a bit of a twit... [Feb. 7th, 2010|09:40 am]
nepenthes59
I joined twitter to follow friends - let me know if you would like me to follow you~~ http://twitter.com/nepenthes59
I wanted to use my other handle name of bailey59 - color me surprised, someone else is using that name~

LinkReply

Comments:
[User Picture]From: pimpinhyde
2010-02-10 01:18 am (UTC)

Re: What say you, tsuki_626?

♥_♥ I love the word you have just introduced to me!

Thank you! LOL I think I may feel inclined to come to you more often for your "wind." I enjoyed your lengthy response and your freely expressed thoughts (considering the antisociality you side with xD)

By the by, Bono is still hot. He's short and a poet and the closest thing to l'arc composition in music that the majority mass on this side of the globe will experience. ...even tho his looks don't do anything for me (but his face doesn't turn my stomach either.)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pimpinhyde
2010-02-10 01:58 am (UTC)

And to add evidence to my defense:

LOL and here in our house we are at this moment experiencing facebook drama as some immature mother of my sister's "friend" has made threatening accusatory remarks to her via FACEBOOK LOL over something she insists she didn't say.

Could you follow that the way it was poorly worded? LOL and yet the mother may not have even been the culprit (as mention hacking or simply unruly children)

Now everyone is upset xD sister crying, mother typing, dad making phone calls.

Ick.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: tsuki_626
2010-02-10 09:21 pm (UTC)

Re: And to add evidence to my defense:

GOOD GRIEF!!! ah the drama! that is why i have so few relations outside of family on FB. my semi-niece in law(related thru my EX-spouse) was bemoaning all of the junk her "wall" gets loaded with because of the games so amny of her acquaintances play earlier today. she was reminded of the ~hide~ and ~block~ features. XD

it's not just LJ that is falling off. used to have a fun little laruku fans group over on multiply, nothing formal, just friends who like to fangirl and stuff. some, like me, gravitated here. many are ~twittering~. i just don't wanna have one more thing to check up on all of the time. >.<

if you like "craic", i'm sure there are many other juicy words poking around. i was just loling around last night reading a wee book i rediscovered on one of my many bookcases. "Depraved English". has a very toothsome feel. some of the entries are enlightening. ^ ^

yeah, U2 comes the closest musically and lyrically on the western front for me too. i used to enjoy the way Bono would sing more than anyone else...until i 1st really listened to Hyde and L'Arc about 5-6 years ago. i'd come across them before, but didn't hunt them down until a few years after the initial anime encounter.(my son and his friends were anime junkies back in the 90s) then i found his solo work too and Bono became my second favorite vocalist. Bono still has the charisma going for him even if he's definitely passed the middle-aged hump.

feel free to come chase me down anytime. :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: nepenthes59
2010-02-10 09:35 pm (UTC)

Re: And to add evidence to my defense:

Whenever I've pimped out Lark to folks who didn't know them - they often remark that they sound like U2

But I must admit I first read your comment as in Sonny Bono - hahaha that would have been much more tragic


favorite word o the day - persnickety
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: tsuki_626
2010-02-11 12:38 am (UTC)

Re: And to add evidence to my defense:

lol, Sonny Bono would have been beyond tragic. one could question one's own sanity at that point. O.o not that that question hasn't arisen before. XD

about the U2 thing, i am not gonna say that i DON'T think L'Arc has the more gifted musicians, i think they DO. but the 2 bands have such a recognizable feel to the way they play and write music and neither seems to be afraid of changing styles at any point. i think both like to think of themselves as innovative in their niche markets, and a total package sort of entertainment as well. and while i may rank laruku a bit higher, U2 is still a kick-ass band and i thoroughly enjoy their lives. i'm hoping to be able to say that about tetsuya's boys one of these days, seeing them live i mean.

my daughter still follows U2 more than i do. i guess it boils down to who you want to watch and listen to most. right now that is L'Arc and a few other Japanese bands mostly. i'm hoping i will spontaneously acquire the language by sheer osmosis. *waggles brows*

my word of the day: dysania=difficulty getting out of bed in the morning. suggested use in calling in sick: "So sorry to miss the all day meeting. I've come down with a bad case of dysania." who would ever know? gleaned from last night's mad reading of "Depraved English" lol
(Reply) (Parent) (Thread)